Mit mondanak a páciensek a rendszerről?

A rendszerünket használó páciensek körében rendszeren végzünk papír alapú és online kérdőíves felméréseket, mely felmérések eredménye alapján igyekszünk rendszerünket úgy továbbfejleszteni, hogy az a lehető legszélesebb igényeket lefedje mind orvosi oldalról, mind pedig a betegek szemszögéből.

Szöveges vélemények

Az anonim kérdőív utolsó pontjában arra kértük a kitöltőket, hogy írják le saját szavaikkal a rendszerről alkotott véleményüket. Az alábbiakban ezek erre érkezett válaszok közül válogattunk.

Az Ön véleményét is várjuk ezen a Google kérdőíven keresztül. Minden visszajelzésért és megjegyzésért hálásak vagyunk!

 

Statisztikai adatok

Az alábbiakban a páciensek kérdéseinkre adott válaszainak statisztikáját tesszük közzé, mely statisztikát az újonnan beérkező válaszok és vélemények alapján automatikusan frissítünk.


1. Okozott-e Önnek korábban bosszúságot a várótermi küzdelem a bejutásért? 
néha bosszankodtam 43 %
 
sokat bosszankodtam 32 %
 
nem jelentett bosszúságot 23 %
 

2. Kellemesebben telik-e a várakozási idő az új rendszer bevezetése óta?
igen, kellemesebb 85 %
 
nem érzek változást 9 %
 
nem, kellemetlenebb lett 3 %
 

3. Mennyire tartja hasznosnak a kivetített orvosi információkat?
nagyon hasznosak 69 %
 
kicsit hasznosak 22 %
 
számomra haszontalanok 6 %
 

4. Mennyire tartja szórakoztatónak a kivetített rövidfilmeket?
nincs kifogásom ellenük 58 %
 
nagyon tetszenek 34 %
 
nem tetszenek 5 %
 

5. Mennyire tartja jónak a páciensek behívási rendszerét (név kiírása és bemondása, majd várólista megjelenítése)?
könnyen érhető és átlátható a hívás és a sorrend 90 %
 
nincs véleményem ezzel kapcsolatban 5 %
 
nehezen érthető és átlátható a hívás és a sorrend 2 %
 

6. Csökkent-e véleménye szerint a várakozási idő az új rendszerrel?
jelentősen csökkent 67 %
 
kicsit csökkent 20 %
 
nem változott 7 %
 
nőtt 3 %
 

7. Mennyire tartja egyszerűnek a várótermi terminál használatát?
nagyon egyszerű 86 %
 
nem egyszerű, de megtanulható 10 %
 
számomra nagyon bonyolult 1 %
 

8. Használta már a webes felületet (erodium.hu) rendelési információk keresésére vagy időpont foglalásra?
igen, és jól használhatónak találtam 83 %
 
nem, de tervezem a jövőben 7 %
 
igen, de nehezen vagy egyáltalán nem találtam meg, amit kerestem 7 %
 
nem, és nem is tervezem 1 %
 

9. Ön személy szerint örül az új rendszernek, vagy visszatérne a régi várakozási rendhez?
semmiképpen nem térnék vissza 88 %
 
nekem mindegy 6 %
 
mindenképpen visszatérnék 3 %
 

10. Ajánlaná-e másoknak a rendszert?
igen, mindenképpen ajánlanám 86 %
 
talán ajánlanám 7 %
 
semmiképpen nem ajánlanám 3 %
 

A fenti statisztikába folyamatosan várjuk pácienseink véleményét ezen az anonim kérdőíven keresztül.